F

Thursday, December 8, 2011

KAMI


Jika dia susah,
aku merasainya..
jika dia duka..
aku tidak senang utk senyum..

wlu dia tidak sekali berkata..
jauh sekali merungut..
hanya berdiam..
redha dan menerima seadanya..

tapi,,
aku mengerti..
dia terlalu sabar
menerima segalanya
dengan penuh pasrah..

dia hanya akan bersuara
"Janji Allah itu benar..
tiada siapa boleh meyangkalnya..
sabarlah wahai cintaku..
sabar itu kan indah.."

membuat aku
rasa kagum..
pada pendirian dia..

YA ALLAH, sesungguhnya aku percaya bahawa ujian & dugaan yang sedang KAU berikan pada kami adalah untuk menguji kesabaran dan keimanan kami...dan aku percaya sudah pasti akan ada hikmah disebaliknya. YA ALLAH, aku mohon agar kekuatan akan terus menjadi pedoman kami untuk menghadapi segalanya & aku memohon berkatilah kehidupan KAMI

No comments:

Post a Comment