F

Saturday, November 26, 2011

Pagi hening

terpikir-pikir hendak memberi apa buat tunang saya semperna hari lahirnya tidak lama lagi..
sakit mata memandang setiap sudut baju, seluar dan semua yang ada dijual, tapi satu pun tidak berkenan di hati..
kusut memikirkan...dengan tahap kewangan yang agak meruncing aku kira untuk bulan ini...
aku tidak boleh memberi sesuatu yang bernilai berasaskan wang ringgit..cukup ku kira memberi sesuatu yang bernilai berdasarkan nilai keikhlasan dan ingatan..itu maybe lebih nilai daripada segalanya kan?


indah mimpi
menganggu tidur ku..
bangun aku di pagi yang hening
sujud bermunajat..
mengharap indah pagi
akan kekal dalam hari2 akan datang

mengharap indah mimpi
jadi realiti
yang jawapnya tidak aku punyai
hanya bayangan dan harap
membawa senyuman pamer gembira

aku kira.
aku bisa peroleh
keindahan yang sama
seperti mana mimpi dalam lena ku
mulai dengan niat yang hakiki
dan kasih yang kudus
tanpa curiga..


p/s: Selamat pagi...semoga hari ini adalah lebih baik dari hari2 sebelumnya. INsyaallah.

No comments:

Post a Comment