F

Friday, September 6, 2013

just for you

Hai Sayang ibu..

Minggu ni ibu bawak balik dua barang baru untuk NAIN..

Barang pertama ialah termos yang siap ada beg customade untuk NAIN..siap ada tulis nama NAIN tapi tak dapat tulis nama penuh sebab tak muat..he he he..hopely NAIN suka..senang kalau ibu nak bawak NAIN keluar..dah ada mini termos n botol air yang siap ada beg..so, dah tak perlu nak bawak bakul yang mcm nak pergi pasar tu.hi hi hi..

taraaa..cantik tak? mestilah cantik kan..ibu beli khas untuk NAIN..


Okey, barang yang ke dua ialah..rompers warna MERAH..credit and lot of thank you to untie FARA @MOMMY KEISHA yang gojes selalu..untie Fara macam tau tau je yang ibu cukup suka kaler merah! hopely NAIN muatla pakai baju ni yer.. Ibu dah tak sabar nak pakaikan pada anak ibu yang comel dan bulat tu..muah!




last things is BABY CARRIER..
A good reason why ibu belikan NAIN baby carrier ni coz...ibu pun ada citarasa sendiri untuk anak ibu..
Membazir? i dont think so! Nanti lagi fleksibel kot ibu nak bawak NAIN jalan2..memandangkan ayah belum belikan stroller lagi.hi hi hi hi..Lagi satu ibu agak benda ni boleh tahan air, tahan lasak dan yang penting tahan lama and mampu tampung berat dari 6.8kg sehingga 20kg! Ibu baru je order belum dapat lagik..lagi beberapa hari boleh dapat kot.. ibu memang pilih kaler BIRU sebab yang ada pilihan kaler just biru dan hitam saja..( dua kaler ni je yang paling murah okey!)..ibu riang ria shopping kat FB MUM & BABY SHOPCENTREhttps://www.facebook.com/pages/Mum-baby-shopcentre


No comments:

Post a Comment